Specialità Siciliane

Dolci

Siciliano

Italiano

Trizza câ passulina

'Mpastari menzu chilu di farina, 6 cucchiarini di lèvitu pi cosiduci e un pìzzicu di sali c'un quartu 'i litru di latti e du' ova sbattuti; mentri si 'mpasta, si jùnciunu 70 gr. di burru sciugghiutu e 250 gr. di passulina.

Quann'è bona travagghiata 'a pasta si sparti 'n tri e ogni parti si stira chî mani comu pi fari tri cordi, chi poi si 'ntrìzzanu.

Cùnniri di burru 'na tìgghia e sistimàricci 'a trizza chi si lassa ripusari 'na vintina di minuti; poi si spùrvira c'un 100 gr. di nuci macinati e si metti a còciri 'ntô furnu già càudu pi quasi menz'ura.

Treccia con l'uva passa

Impastare mezzo chilo di farina, 6 cucchiaini di lievito per dolci ed un pizzico di sale con un quarto di litro di latte e due uova sbattute; mentre si impasta, si aggiungono 70 gr. di burro liquefatto e 250 gr. di uva passa.

Quand'è ben lavorata la pasta si divide in tre ed ogni parte si allunga con le mani come per fare tre corde, che poi si intrecciano.

Ungere di burro una teglia e sistemarvi la treccia che si lascia riposare per circa 20 minuti; poi si spolvera con circa 100 gr. di noci tritate e si mette a cuocere a forno già caldo per quasi mezz'ora.

Dolci