Specialità Siciliane

Dolci

Siciliano

Italiano

Riso nìuru

Còciri al denti 500 gr. di risu 'ntôn litru e menzu di latti e 'nsapurìrilu. Sa è nicissàriu, duranti' a cuttura, jùnciri picca acqua, stannu attenti chi all''ùltimu 'u risu sia un pocu asciuttu.

Quann'è cottu, 'ntâ stissa pignata, misculiari bonu 'u risu juncénnucci quattru cìcari di café espressu, 400 gr . di zùccaru, 200 gr. di cacau funnenti.

Spàrtiri 'u risu in cuppetti e spurviràrilu supra cu mennuli 'tturrati e macinati, cu scàgghia di ciucculatti funnenti e c'un pìzzicu di pùrviri 'i cannella.

Riso nero

Cuocere al dente 500 gr. di riso in un litro e mezzo di latte ed insaporirlo. Se è necessario, durante la cottura, aggiungere poca acqua, curando che alla fine il riso sia un po' asciutto.

A cottura avvenuta, nella stessa pentola, mescolare bene il riso aggiungendovi quattro tazzine di caffe espresso, 400 gr. di zucchero, 200 gr. di cacao fondente.

Distribuire il riso in coppette e spolverarlo superficialmente con mandorle tostate e macinate, con briciole di cioccolato fondente e con un pizzico di polvere di cannella.

Dolci