Specialità Siciliane

Dolci

Siciliano

Italiano

Pignulata 'i casa

Pi ogni 100 gr. di farina un ovu, un cucchiaru di zùccaru, scòrcia di limuni 'rattata, 20 gr. di burru, 100 gr. di saimi, un pìzzicu 'i sali.

Travagghiari tuttu pi otteniri 'na pasta cchiuttostu fitta. Poi stirari 'a pasta a bastuncini da 'russizza d'un ghìritu e tagghiàrila a pizzudditta (pignoli) .

Frìjri 'nta ògghiu càudu. A sulu priparari 'nta 'na pignatedda zùccaru e meli a vuluntà, mittìrila supra 'u focu e 'spittari chi filanu. Jttàricci dintra i pignoli 'rriminànnuli, e poi sistimàrili 'ntôn piattu spalmatu di burru. Dopu chi su' friddi, spurvirari cu zùccaru vanigliatu e a piaciri ornari cu canditu d' arànciu.

Pignolata di casa

Per ogni 100 gr. di farina un uovo, un cucchiaio di zucchero, buccia di limone grattugiata, 20 gr. di burro, 100 gr. di sugna, un pizzico di sale.

Lavorare tutto per ottenere una pasta piuttosto consistente. Poi stirare la pasta a bastoncini della grossezza di un dito e tagliarli a pezzettini (pinoli).

Friggere in olio caldo. A parte preparare in un pentolino zucchero e miele a volontà, metterlo sopra il fuoco e aspettare che filino. Gettarvi dentro i pinoli rimestandoli, e poi sistemarli in un piatto spalmato di burro. Dopo che son freddi, spolverare con zucchero vanigliato ed a piacere ornare con candito d 'arancia.

Dolci